Kotły CO | SOBIK

Koszyk Infolinia: +48 664 655 796

Jak kupować

Aby rozpocząć zakupy w naszym sklepie, należy w pierwszej kolejności zapoznać się z układem graficznym sklepu. Jego układ graficzny został podzielony na 4 części:

  • Nagłówek strony (górna część strony) - zawiera ogólne odnośniki do zawartości opisujących naszą firmę. Dodatkowo zawiera odnośniki kierujące na niektóre sekcje sklepu, które przechowują instrukcje, wyjaśnienia pomocne użytkownikowi (sekcja regulaminu z numerem konta, sposobu obliczania wysyłek itp).
  • Lewa kolumna - zawiera listę kategorii, które zawierają oferowane przez nas produkty. Kategorie przechowują przedmioty według dopasowania tematycznego, do nazwy kategorii. Aby dostać się na stronę z listą przedmiotów dopasowanych do danej kategorii, należy kliknąć w jej nazwę. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę kategorii z listą przynależnych przedmiotów.
  • Główna kolumna z treścią - to w niej wyświetlana jest główna treść sklepu (Np. po kliknięciu na kategorię, w tym miejscu zostają wyświetlone przedmioty kategorii)
  • Stopka - przechowuje informacje dotyczące naszych namiarów oraz także jak w przypadku nagłówku strony, przydatne odnośniki.

Po wstępnym zapoznaniu się z układem strony, można przystąpić do właściwej obsługi sklepu. Po lewej stronie na liście z nazwami kategorii, wybieramy jedną interesującą nas kategorię i klikamy w jej nazwę. Po kliknięciu zostaje nam wyświetlona lista przedmiotów przynależących do wybranej przez nas kategorii. Teraz możemy kliknąć w nazwę danego przedmiotu aby przenieść się na stronę z większą ilością szczegółów na temat danego przedmiotu, bądź z tego poziomu kliknąć w przycisk "dodaj do koszyka", dzięki któremu ów przedmiot zostanie dodany do koszyka. Niektóre z przedmiotów mają wyszczególnione dodatkowe opcje (dotyczące np. opcji konfiguracyjnych [np. dany kocioł z podajnikiem może mieć wybrany podajnik z prawej strony czy też z lewej], które są istotne z punktu widzenia realizacji zamówienia). Jeśli dodawany przez nas do koszyka przedmiot, posiada takie opcje, to zostaniesz poproszony o wybranie interesującej Ciebie konfiguracji przedmiotu. Jeśli skonfigurowałeś parametry przedmiotu dodawanego do koszyka, bądź przedmiot nie miał żadnych ustalonych opcji, wówczas zostaniesz przekierowany na stronę z zawartością Twojego koszyka.

Gdy znajdujesz się już na stronie z zawartością koszyka, możesz, w celu kontynuowania zakupów, kliknąć na kolejną nazwę kategorii (będą wyświetlone w lewej kolumnie) aby dodać kolejny przedmiot do koszyka. Przenosząc się do kolejnej kategorii, zawartość koszyka zostanie zapamiętana. Znajdując się już w kolejnej kategorii, postępuj analogicznie jak z pierwszym przedmiotem.

Jeśli zawartość koszyka jest już "ostateczna", to musisz wybrać interesującą Cię formę przesyłki, które z kolei są wyświetlane pod zawartością koszyka. Gdy to już zrobisz, musisz kliknąć przycisk "Zamawiam". Istnieje również drugi scenariusz, na jaki możesz natrafić. Jeśli zawartość koszyka nie może zostać podliczona w żaden znany naszemu algorytmowi sposób. Wówczas zostanie wyświetlony formularz "Prośba o wycenę", dzięki któremu będziesz mógł nas powiadomić o chęci zakupienia zawartych w koszyku przedmiotów. Po wypełnieniu i wysłaniu do nas tego formularzu (przycisk "Do wyceny"), zostaniesz powiadomiony na podany w formularzu adres email, o wycenionych formach płatności. Jeśli któraś z tych form płatności będzie atrakcyjna, to wówczas będzie możliwość złożenia zamówienia z tą właśnie formą płatności.

Po przejściu na stronę składania zamówienia, należy wypisać wszelkie dane będące niezbędne dla procesu realizacji zamówienia, tj. danych do wysyłki zamawianego towaru, czy też danych do ewentualnej Faktury VAT. Po popełnieniu błędu, w którymś z pól, zostanie wyświetlony komunikat z prośbą o poprawienie informacji w polu. To pole będzie obramowane otoczką w kolorze czerwonym. Jeśli formularz zostanie przesłany(przycisk "Wyślij") i nie zostanie znaleziony żaden błąd w polach formularza, to zostaniesz przekierowany na stronę z zamówieniem.

Strona z zamówieniem zawiera wszystkie podane przez Ciebie dane kontaktowe i wysyłkowe. Na stronie widoczne będą również zamówione przedmioty, wraz z aktualnym statusem zamówienia oraz danymi niezbędnymi do wykonania przelewu. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności, (bądź po wpłacie kaucji [jeśli wybrano opcję "płatności za pobraniem", a wysyłka jest kosztowna]. Oczywiście koszt kaucji po przyjęciu przesyłki jest odliczany od wartości zamówienia, lecz w przypadku odrzucenia nadanej przesyłki za pobraniem, kaucja jest bezwzrotnie potrącana przez naszą Firmę, w ramach kosztów logistycznych.

Po zrealizowaniu zamówienia (tj. wysłaniu przesyłki), zostaniesz o tym fakcie poinformowany, na adres email podany w formularzu składania zamówienia. Po więcej zasad dotyczących działania sklepu, zapraszamy do sekcji regulaminu oraz polityki prywatności. To wszystko jeśli chodzi o obsługę sklepu internetowego.